I´M BACK

Allmänt / Permalink / 0
Tjeeeeenare!
Hur står de till, mår ni bra?? 2 veckor sedan jag frågade ju hehe...
Har hela förra veckan legat hemma sjuk. Kanske då det finns mest tid till att blogga, men läser själv för många bloggar om hur folk skriver och tycker synd om sig själva för att det är sjuka som precis alla är i denna tiden. Därför valde jag att inte blogga, ville inte tråka ut er med mina tråkiga "tycksyndommig" inlägg ;) Men nu är jag frisk igen, helgen gjorde nog gott.
Var som sagt i Skövde och tävlade, vårt första meeting. Har liksom helt glömt av hur jävla kul de är på dessa meeting, hur kunde jag? Kombinationen mellan tävling, umgänge, hotellfrukost, hästar, nervoritet, trerätters, och vin är helt fantastisk fakiskt! Och alla snygga killar!!! Eller ah, mina motspelares snygga pojkvänner rättare sagt...Alla som inte vart på meeting har missat något. Nästa gång vill jag bjuda med en kompis, så kul! Vi lyxade dessutom till det med finfint hotell med sjuk go mat och vin, och en magisk hotellfrukost. Nu har vi satt standarden ;)
Helgens resultat är jag grymt nöjd med. Kom hem med en placering och ett kval rikare, grymt!
Nu gäller bara träning tills nästa meeting som förmodligen blir om en månad, 1-3 november i Thingsryd.
 
Till top