Missing

Allmänt / Permalink / 0
Tisdag. Imorgon onsdag... Idag har vart en hektisk dag på jobbet med mycket övertid. För min del gjorde det inget då jag inte gör sådär överdrivet mycket när jag kommer hem. Imorgon har jag dock lite mer planerat, det blir kul. 
Tog en lång runda vid 9 tiden. Hade shorts och linne på mig med det känns att det börjar bli dax att ta på sig mer kläder nu, tyvärr. Hösten är på språng. Nu sitter iallafall och bläddrar igenom en massa bilder. Kommer dit där tiden var helt perfekt. Där det inte fanns mycket bekymmer. Tiden var 2006. Jag hade min underbara ponny Picasso som jag saknar så mycket. Det enda jag gjorde på helgerna var att tävla tävla och tävla. Vilken jävla hästnörd jag var :) (är)... Och Victoria, min ängel. Det var vi på tävlingsbanorna med våra fina ponnysar. Saknar dig så himla mycket! 
Har drömd de senaste dagarna att hon och jag vart utomlands, festat, shoppat, solat, badat you named it. Måste verkligen se till att träffa denna människan snarast. Minns inte när det var sist. Hon bor i Trollhättan, vilket innebar ett problem förr när vi var mindre. Minns att det var sååååååå långt dit haha. Men vad tar det, knappt 2 timmar haha. Det dumma är bara att vi jobbar så knasiga tider att det aldrig matchar. Men snart skiter jag i det, friends first!! 
Nu ska jag sätta på en film att somna till. Godnatt godingar

Du är så vacker min vän 
Till top