MORA HORA

Allmänt / Permalink / 0
I veckan kom alltså min man hem (för er som inte missat detta, isåfall är ni det trögaste jag vet). Efter några om och med så åkte jag iallafall upp till Mora på fredagen efter jobbet. Snabb gick det utan ett enda stopp. Allt för de saknade pussarna och kramarn. 
Helgen vart hur jävla Äckelbra som helst  med sjuka och underbara personer, om inte minst min älskling. Vi har gjort sjuka saker så som att typ åka snöskoter på vatten, fulla? Haha ja, Mora är helt klart en stad för mig. Kärlek, vänner, fest, perfekt väder och sjuka idéer. Behöver jag nämna mer? Bilderna får säga sitt :) hoppas ni haft en bra helg! 


Klättrade upp 1 km för ett berg. Jobbigaste jag gjort. Men vad gör man inte för den man älskar.... 












I Mora är man inte rädd om livet. Moras motto "så länge ingen dör eller blir gravid, då är det luuuugnt" 
Like that! 





På kvällen blev de fest! Söndagen kan ni nog gissa er till :) 

Till top