Tävlingsdags

Allmänt / Permalink / 0
Då var det dags!!!! Årets första tävling är bokad. Så extremt jävla taggad är jag!!
Fick ett ryck igår och bokade in massa tävlingar, men första tävlingen får bli den 25 maj på Klippans ridklubb. Har anmällt mig till två klasser, LA:3 och MSV C:1 för att mjukstarta lite. Brukar inte starta två klasser samma dag med honom, men eftersom det är första tävlingen för iår, plus att klasserna går inne kändes två klasse nästan lite hehe. Yrväder nummer ETT kommer han att vara. Han inga förväntningar över huvudtaget. Vill givetvisatt det ska gå så bra som möjligt och att jag får sitta kvar under hela framridningen iaf...
Ååååh längtar så till detta!! Ni vet dagen innan när man fixar och donar, knoppar och puttsar. Snacka om nostalgi!
Kommer att ha med mig bästa hejarklacken dessutom, nämligen Oscar. Tvingar med mig honom för att kunna skylla på honom iaf det inte går bra, eller pussa och krama vid seger. Hahaha needå, han har faktiskt valt detta själv, ialla fall lite. Är sjukt närvör över att han ska med, måste ju visa att jag kan liksom (kick i röven). Är så sjukt tacksam över att han vill med och stötta mig på årets första start. För er som inte tävlat så mycket osv förstår nog inte riktigt hur viktigt och hur mycket det betyder med såpass starkt stöd. Och givetvis till min underbara mamma som alltid ställer upp, ALLTID! Utan henne hade jag inte ens kommit till tävlingsplatsen. Dreamteam!  




Till top