Cuz, I'm in love

Allmänt / Permalink / 0
Trodde aldrig att jag skulle kunna bli kär igen, aldrig någonsin. Allt kändes bara så himla meningslöst och grått. 
Men looook at me now?! Här står jag, lyckligast i världen med finaste killen jag vet. Har träffat honom jag aldrig trodde jag skulle träffa och det känns så himla bra. Han är så fin på alla sätt och vis. Hans humor, hans sätt, utseende... Ja, ni vet när man tycker om en person såpass mycket och bara uppskattar allt hos hen. Precis så känner jag. 
Vi kan verkligen göra allt tillsammans, och det blir aldrig någonsin stelt eller pinsamt. Festa, dega, ut och gå, bada, åka bil, laga mat, shoppa ALLT. Bara hans närvaro gör mig lycklig. 
Kan inte riktigt förstå att denna killen är min. Låter kanske jävligt klyschigt att säga, men detta känns verkligen på riktig. Ni vet när man bara vill nypa sig själv i armen för att vakna upp ur drömmen. Men så är detta ingen dröm. Detta är min verklighet och allt som händer är på riktigt. Sjukt!



Till top