Hälsningar från Dubai

Allmänt / Permalink / 0
Om någon lyckats missa detta så är då min pojkvän utomlands, och just nu befinner han sig i Dubai. Så jävla galet häftigt! Han har skickat massa med grymma bilder och jag kan inget annat än att bli lite avis på dem (: 
Innan min pärla kommer hem ska de vidare en sväng till Frankrike med, sen ÄNTLIGEN är han hemma. Som jag längtar, usch!! Att sakna har väl sina fördelar, men så sjukt jobbigt det är och så ont det gör!! Överallt i hemmet, stallet och på jobbet har jag massa nedräkningslappar. Och nu är det inte många dagar kvar. 10 days left. 
Åh vad jag ska pussa sönder min fina kille när han kommer hem, mys. 
Idag kom en liten hälsning från Dubais stränder. Att en bild kan göra en människa så lycklig. Du är bäst min prins!! 


En vacker dag kanske jag få stå jämte denna snyggingen på exakt samma ställe. Det får framtiden avgöra! 
Till top