Sista kvällen

Allmänt / Permalink / 0
Imorgon åker min älskling till Mora för att sedan fortsätta ut i världen. Kommer kännas så jävla tomt utan honom. Hans skratt, doft, leende. ALLT känns så mycket jobbigare och segare utan honom. 4 veckor är vi ifrån varandra ungefär. Folk säger men det går fort. Det är inte alls lång tid. Lång tid? 3 dagar känns som en jävla evighet ju, tänk då 3 veckor. Katastrof. Ska passa på att pina mina vänner genom att tvinga de att träffa mig som jag inte hinner med i normala fall. Bebben ligger på halv fart med så nu har jag ju nästan all tid i världen. 
Fredagen den 4/7 åker jag dock upp till Mora direkt efter jobbet. Längtar sååååå mycket!! Nackdelen är ju bara att hela familjen Österberg kommer vara så in i Nordens bruna. Och jag? Som ett uppstoppat lik. Nåväl, I don't give a fuck. 
Men innan han sticker har han fixat allt det här till mig. En mysig kväll väntar, och även en efterrätt. Måste gifta mig med denna mannen alltså! Puss hej 


Till top