Nattpass

Allmänt / Permalink / 0
Precis hemkommen från stall och ridning och sitter nu och äter lite kvällsmat. Inte riktigt min grej dedär med att vara så sen. Levande lik på hästen nästintill alltså. Ridningen gick väl ändå hyfsat, red dock inte så länge idag. Känner mig stressad och har ångest så får liksom ingen ro i det jag gör. Har så mycket jag måste och vill göra men som jag aldrig hinner med. Tillexempelt gymmet. Innan jag börja på toveks gymmade jag minst 6 dagar i veckan. Ibland flera pass om dagen plus ridningen. Nu hinns det knappast med 2 gånger i veckan. Fruktansvärd ångest måste jag säga!! 
Och så är det dedär med vännerna som jag aldrig hinner se. Det är verkligen omöjligt på vardagarna och jag kan försår att de blir sura för att "jag inte tar mig tid". Men det finns verkligen ingen tid över till sånt, hur mycket jag än hade velat .... :( 
Men snart är det semester och då blir det förmodligen lättare! Då kommer inte heller jag att jobba helg. Längtar! 

Nu ska jag ta ett ryck i rummet innan läggdags. Tredje världskriget drog förbi mitt rum innan idag. 
Sov gott sen goingar! ♡


Till top