||Ny vecka, nya möjligheter

Allmänt / Permalink / 1
Godmorgon.... Eller vad säger man kl 3 på natten? Har fått ca 4 timmars sömn, mer tillåter inte huvudet och denna jävla förkylning. Att ställa om sig från nattjobb är faktiskt jobbigare än vad man tror. Men nu är jag ledig tills nästa måndag. Gråter av lycka typ :)
Veckan hade en del planer en del måsten. Roliga och mindre roliga. Men vi får väl se vad jag orkar med. En förkylning drar verkligen ner en till botten, och självklart ska den komma fram när man för en gångs skull är ledig. Alltid samma tur :) jaja, kunde ju vart ebola.

En sak jag iallafall garanterat jag kommer göra, frisk eller sjuk är att hälsa på massa kompisar. Saknar sååååå mycket!! 
Tänkte även ändra om denna blogg för har blivit riktigt trött på den. 
Även fast jag aldrig är inne så är det skönt att skriva av sig ibland. 
Vi får se vad min kära vän jossan har för tid över då jag själv inte borde gå in och ändra något ;) 

Hoppas iallafall ni får en härlig måndag!! 


#1 - - Jossan :

Nej för börjar du ändra är jag inte säkert att det går att rädda ;)

Kan alla dagar utom idag! :P

Till top