Godnatt

Allmänt / Permalink / 0
Känns bra att första dagen efter en långhelg är över, plus att det redan är onsdag imorgon. Underbart. Är så himla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har en tuff dag framför mig imorgon också, blir inte piggare av att veta de direkt. Men jag överlever nog :)
Mina underbara vänninor och jag ska gå på fotboll på fredag. IFK givetvis!! Längtar kalasmycket, ska bli riktigt kul! Efter de blir det förmodligen en drink och lite käk på något mycket ställe. Vädret visar sol så får hoppas på att det håller i sig.
Tänkte sova några timmar innan klockan ringer igen. Sover själv för första gången på länge känna det som haha. Ska bli riktigt skönt faktiskt. Men som tur är har jag O t-shirt att krama om, dämpar saknandet lite iallafall. 
Godnatt på er <3


Till top