Jobb

Allmänt / Permalink / 0
Tjabbatjenahallå!
Vilket satans bra väder det var imorse? Blev helt överlycklig när jag vaknade. Äntligen får man väl nästan lov att säga. Halva april har ju redan gått, sjukt! Tycker att vintertiden går så frutansvärt segt, och när väl våren är här så bara springer den förbi.
Hur mår ni då? Sitter på jobber och väntar på lite lunch. Idag är det kaos och jag har inte koll på någonting känns det som. Ska skynda hem sedan för att hinna rida innan det blir för mörkt tänkte jag. Hoppas på samma känsla som igår, herre jävlar vad fin han var, min prins.
Annars har jag inte så mycket kul att komma med. Livet rullar på liksom. Hade hoppats på att hinna mer än vad jag gör, men det gör jag tyvärr inte och det ber jag om ursäkt för. Dumma jobbtider + häst är ingen bra kombination.
Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare :)
PUSS
In action
Till top