Mora

Allmänt / Permalink / 1
Hej hopp!! 
Min blogg ligger i ide för tillfället känner jag. Helvete vad kass jag är. Men, man kan ju inte vara bäst på allt Höhö. 
Hur har påsken varit då? Mycket skratt, umgänge och sprit hoppas jag. Min påsk har vart väldigt annorlunda. Har de senaste åren firat påsken med mina bästa vänner, men iår vart det andra bullar. Jag har nämligen vart i Mora (för första gången i mitt liv) tillsammans med min kärlek för att hälsa på hans familj som bor där uppe. Vi bila ner vilket jag inte ångra. Tåg hade vart en pina.
Det har vart hyfsat lugnt faktiskt. God mat, lite utflykter, träffat hans vänner. En kväll var vi ute och testade på Moras nattliv. Skulle inte vilja påstå att det skilde sig jättemycket ifrån Kinna, förutom att jag inte kände någon... Så jag vart väl rätt van haha. 
Vi har haft, precis som hemma kanonbra väder. Bikinin fick åka på mer än en dag. Underbart!! 






Fina Ebba! 



Prinsen <3
#1 - - Johanna k:

Grymt är han från Mora!?! Som Linus då ⭐️ Kanske känner dom varandra?

Svar: Det är i Mora killarna finns ;) Det är inte helt omöjligt du :)
Lovisa Sandberg

Till top