Fredag

Allmänt / Permalink / 0
Idag har jag inget kul att skriva. Det är fredag, wihoo typ. Är knagglig som fan i halsen. Har inte kunnat göra mig förstådd hos någon kund idag ungefär. Skulle dessutom bjudit en kollega på lunch idag men som inte heller hans med. Kaos! Det blir ju gärna det nu i semestertider och allt. 
Orkade inte rida idag heller, kände mig alldeles för dålig för de även om jag hade behövt. 
Får bli träning hela helgen och ännu mer nästa vecka. 
Idag är det bara en vecka kvar av lidande, sedan är han äntligen hemma! Jag älskar ju att få sakna, samtidigt som jag verkligen hatar det. Men nu känns allt så nära. Konstigt. 
Ska sätta på en film och dränka halsen med halstabletter och glass. Den där dieten hörde jag ju gick bra. Äsch, beach 2015 låter ok. 
Hoppas alla ni haft en fin dag och kväll ♡



Race hem från jobbet idag. Vi har Alice i täten, i följd av Rikard. Och sist är Sandberg
Till top