3 månader

Allmänt / Permalink / 0
Idag har alltså jag och Ozzy hållt ihop i hela 3 månader. Känns som så mycket mycket längre men det är det inte.
Fasar lite över nästa 20, då är det midsommar och O är på andra sidan jorden typ. Det suger balle!!!! Enda positiva med utomlands är om man själv åker, inte annars. Inte nog med att han är ifrån mig en hel jävla månad, när han väl kommer hem är han brun med. Inte OK...
Men självklart ska det bli skönt för honom att komma iväg. Det är han så värd. Jag är egentligen också värd det, men får stanna hemma i vilket fall
Har ingen direkt semester iår, men hoppas på att komma iväg en vecka ändå tillsammans med kärleken. Är också sugen på en weekend i typ London, men det får blir närmare hösten/vintern.
Nu ska jag bege mig till Göterborg för att överraska Oscar.
Han har ingen aning om att jag ska komma. Ska köpa hans favorit godis och lite vin och ställa utanför hans dörr. Sen får vi se hur kvälen slutar. Solen lyser och allt är perfekt. Hoppas han blir glad :)
 
Till top