Onsdsg 7/5

Allmänt / Permalink / 0
Halva veckan avklarad, wohooo! Sitter på jobbet och kränger lite bilar, med betoning på lite. Fruktansvärt dött med folk idag faktiskt, kan inte förstå vart alla mina kunder är?! Komsi komsi...
Annars är väl allt annat bra, längtar fortfarande till helgen. Bara 2 dagar kvar, kämpa Lovisa!
Fick idag veta att jag får ledigt summerbursthelgen. Så jävla överlycklig för de. Skulle nämligen jobbat både fredag och lördag, men icke nu! Tur man har så snälla arbetskollegor.
Precis kommit tillbaka från lunchdejten med min kära vän Alice. Dagarna blir alltid lite bättre när man får till sådanna luncher. Hämtade även ut lite paket påvägen hem. Mina kläder som jag hade beställt kom idag, äntligen! 
Jobba någon timma till sedan ska jag skynda mig hem för att rida. Ikväll blir det en kvällspromenad med A om regnet upphör
 
.  
Till top