WORK...

Allmänt / Permalink / 0
Sitter på jobbet och käkar lunch. Pasta med bacon och tomatsås (och en jävla massa ketchup) fick det blir idag. Imorse va en av de segaste jag vart med om, gisses. Sov så otroligt skönt och hade världens bästa dröm, och precis när det är som bäst så ringen klockan. Det träffar då fan aldrig fel. Längtar till helg och sovmorgon, och efter min fina kille. Men först återstår några dagars jobb och en massa träning innan helgen kommer. Min kompis har gått och blivit sjuk så ska eventuellt hjälpa henne med hennes häst några dagar, det blir kuligt.
Förövrigt, fyfan vilket jävla skit väder det äääär!!! Det uppskattas inte. Solen får gärna gömma sig på dagarna när jag sitter inne, men regnet behöver inte falla för de. Tur jag jobbar i Borås ändå, för här är ju ändå aldrig solen.
 
Till top